Teamleader CRM

Teamleader CRM

Teamleader’s CRM software helpt je om op de juiste manier een overzichtelijke factuur te versturen naar je klanten.
Via de online facturatie module maak en verzend je een facturen in een paar klikken, beheer je de status hiervan zonder problemen.
Overschrijdt uw klant de betalingstermijn? Dan krijg je bijvoorbeeld automatisch een waarschuwing en kan je het nodige doen.

Teamleader CRM is een eenvoudige manier om facturen te maken en versturen, offertes op te volgen en zelfs online betalingen te innen voor je producten of diensten als onderneming.

Teamleader CRM kan ook gekoppeld worden met de meest courante boekhoudsoftware, je kan dus ook besparen op kosten van de boekhouder.
(Enkele voorbeelden zijn: Adsolut, Winbooks on web, Yuki, Wings, Venice, Expert/M en nog veel meer.)

Het kan allemaal met Teamleader CRM voor de kleine zelfstandige tot grote KMO’s!

Meer info over de specifieke modules

Contacten & bedrijven

Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega’s. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.

Deals

Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.

Offertes en facturen

In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.

Producten

Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.

Integraties

Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.

Integraties

Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.

Taken, calls & meetings

Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.

Tijdregistratie

Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.

Abonnementen

Stel recurrente facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.

Automatische herinneringen

Creëer zonder moeite automatische betaalherinneringen voor een gezonde cashflow.

Projectmanagement

Deel je project op in verschillende milestones en taken. Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen

Digitale werkbonnen

Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.

Resource planning

Plan je werk en verdeel onder je collega’s. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.

Vakantieplanning

Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.

Ticketing

Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.

We geven u drie redenen om voor XVE IT te kiezen.

1. Snel geholpen met eigen helpdesk

U kan ons altijd contacteren via onze helpdesk zonder lange wachttijden, u zal direct worden verdergeholpen.

2. We go the extra mile

Wij zoeken het helemaal voor u uit, of zorgen dat het uitgepuzeld zal worden, wij zullen het probleem voor u oplossen.

i

3. Officiële partner Teamleader CRM

Wij zeggen niet alleen dat we goed zijn in IT wij bewijzen het ook, als officiele Teamleader CRM partner kan u altijd op ons rekenen.

Wat zeggen onze klanten?

Wij kunnen altijd snel terecht bij de helpdesk voor het instellen van nieuwe computers of het oplossen van de problemen die we ervaren hiermee.

Nathan Schryvers

Zaakvoerder, Solit.legal

Enorm snel en goed verder geholpen na problemen die we hadden. Op enkele uren een intake en voorstel om het probleem op te lossen.

Liselotte Pieters

Office Manager, Algemeen Beheer 2.0

Snel en vooral deskundig verder geholpen door Luka. Zeer onderlegd op heel wat IT gebieden. Bijt zich vast in het probleem.

Geert De Herdt

Zaakvoerder, BTB Bunkering

Contacteer ons voor een vrijblijvende demo!

Over XVE IT:

Logo XVE IT

IT is niet meer weg te denken uit het dagelijks leven: Smartphones, laptops, computers, tablets, hashtags, mails, apps, We zijn ondertussen allemaal zo gedigitaliseerd dat een leven zonder al dat technisch vernuft haast ondenkbaar is.Bij XVE IT kan je terecht voor betrouwbaar advies en concrete IT-oplossingen. Zelfstandigen en KMO’s in groot Antwerpen kunnen bij ons terecht voor al hun Hardware- en software behoeften en de ondersteuning/opbouw van IT-projecten.

Onze gegevens:

Kapelsesteenweg 381, 2180 Ekeren

info@xve.be

Ma-Vrij van 09.00 tot 18.30 Zaterdag 10.00 tot 15.00